tisdag 21 augusti 2012

Lately

Läst för lite bok och högen på sängbordet växer - Köpt en fluffig tänkar-fotölj - Börjat löpträna med Jenny - Fått nytt jobb - Klämt tummen (Pappa säger att nageln kommer trilla av) - kylan tvingar mig att använda sockor med högt skaft...Usch. - Borde diska - Drack vin och träffade saknade Lisa i lördags - Mina människor börjar flytta tillbaka till annan ort - En dag kom de gula löven från ingenstans - Jag har höjt min cykelsadel och ser inte längre ut som en jätte på en trehjuling - Skrattat med Jenny på en bänk och ätit gifflar -  När det tog slut rena handdukar bokade jag inte tvättstugan, jag köpte en ny - Plockat blåbär vid tre olika tillfällen på olika platser. Åt många och blev blå om tungan - Burit hatt - Bakat kaka - Saknat saker som inte längre finns - Grillat och spelat mörkerkubb i selets bruk - Druckit kaffe med Martina på Floras - Undrat om jag borde försöka måla eller skriva något nytt - Undrat vart tiden tar vägen.

sunshinestoriesfacebook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar