måndag 20 maj 2013

Macramé

Idag väntade ett litet paket på mig när jag kom hem från jobbet. Det var inslaget i tidningspapper på spanska och mitt namn följt av ett hjärta stod i handskrivna bokstäver. Alldeles varm inombords blev jag för jag visste att det var från finaste Sandra!

Sandra bor med sin man i Chile där hon jobbar som musiker och tillverkar de finaste smyckena i macramé! Jag fick kontakt med henne över nätet och hon var så himla varm och öppen alldeles från början!
Idag kom alltså denna vackra kristall i ett "virkat" hänge hem till mig. Fick även ett annat halsband i paketet som säkert dyker upp i någon bild vid senare tillfälle.

Om man vill besöka Sandra på facebook så har hon en egen sida för sin smyckestillverkning; Sunshine Macramé, där man kan beställa smycken hon tillverkat, egna trådar för att prova på själv, vackra ädelstenar eller så kan hon pyssla ihop ett smycke precis så som du skulle vilja ha det!
Jag har beställt ett armband jag själv designat och i sommar kommer hon till Sverige en sväng så då ska jag få se den färdiga produkten! Can you say EXCITED??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar