torsdag 4 april 2013

Christopher Abbot

Christopher Abbot, NYLON magazine
Just när jag hade vant mig vid att tråna efter Chris Abbot aka Charlie efter att ens ha lagt märke till honom (på grund av hans nya, enastående skägg) så vaknar jag upp till nyheten att han tänker SLUTA i Girls... Jag vet inte om det är för tidigt på morgonen eller om jag faktiskt blir upprörd på riktigt.
Jag väntar nog till lunch, då jag med säkerhet piggnat till, innan jag förkroppsligar och skickar klagobrevet jag just spontanskrev i mitt huvud. Fast är ändå glad att han lämnar Marnie (måste väl detta innebära?), hon är inte min tekopp. Kanske känner jag igen mig för mycket i hennes barnsliga, självcentrerade resonemang från ett tidigare jag.

Summan av kardemumman: Kommer sakna ditt skägg, Abbot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar