lördag 19 januari 2013

“My restless roaming spirit would not allow me to remain at home very long”

Man kan följa ett mönster i  min blogg. När jag är sjuk är det mest reblogs av bilder jag inspireras av för att jag ligger och scrollar sida upp och sida ner till lugn pianomusik. När jag är frisk däremot, då pysslar jag med något själv, gärna till Ben Howard, Xavier Rudd eller Neil Young. Då fastnar  jag i ett spindelnät av inspiration och sitter som fastklistrad där tills inspirationsspindeln är mätt eller bara leds på att leka med maten.





The wanderers by:Nirrimi Firebrace.
Det är en alldeles naturlig magi över de här bilderna. Inga färgsprakande och kaotiska inslag av märkvärdiga fyrverkerier. Nej, det ska bara vara sådär. En nästan likgiltig men behaglig harmoni.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar