torsdag 13 december 2012

Things I love, December. vol.2

Pudersnö - nästan plusgrader-väder -  Mamman som vinkade av sin dotter men kom på först när fordonet kört iväg längs vägen att hon glömt berätta att hon älskade henne, så hon ropade efter bilen. Det hördes över hela gatan - Stearinljus - Jordnötssmör - Målade folkabussar - sova middag - resedagdrömmar - Att jag återupptäckt The All-American Rejects och känner mig som 16 igen - Höra min granne snarka betryggande när jag ska sova. Varje natt - polaroidbilder - faktaböcker - Dockhusmöbler - månsken - Att jag målat om skelett-tavlan och blev nöjd den här gången - Sandra Beijers krönikor - min nya dörrmatta - Att M berättar godnattsagor för sin pojkvän - Buggdans på Ebbenjarka - Att alla kommer hem till jul - pappersfåglar - gamla dagböcker - missbildade pepparkaksgubbar - varma skor - Att jag fått känna mig frisk i två veckor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar