tisdag 19 juni 2012

Jag är inte tålamodets drottning

Det blev tröttsamt att gång på gång försöka få ut mina kliande tankar via tangenterna för att få ett blankt nej från blogg.se då jag försökte posta dem.
Jag är inte den som stampar på stället för att jag vägrar släppa mitt dyrbara lass om det fastnar i en snara någonstans. Nu hakade den nya plattformen upp sig på blogg.se, och även om det varit mitt blogghem under en lång tid och jag postat många skatter i form av mina ordade tankar eller fotograferade känslor där så har jag inget problem med att lossa på spännet och lämna allt i snaran.
Jag tror att jag begraver http://mistermellz.blogg.se här och nu. Istället hoppas jag kunna ladda upp bilder utan problem och kanske även få lite fräsch inspiration till att kickstarta från den här plattformen

Vill även tillägga att bloggadressen inte kommer av den naiva tron om att jag skulle vara drottningen av Venice beach utan snarare av min förtjusning till filmen Lords of Dogtown och alla långhåriga, skateboardåkande grabbar.
Jag fick nästan ett frispel på blogg.se, då såg jag ut såhär. Nu har jag lugnat ner mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar